Złota nagroda EFFIE 2008 za kampanię "Zmień kraj. Idź na wybory".
Kampania "Zmień kraj. Idź na wybory" została nagrodzona złotą statuetką konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Adwords 2008 w kategorii kampanii non-profit.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 3 listopada br. podczas gali zorganizowanej w Teatrze Narodowym w Warszawie.
Festiwal EFFIE Adwords nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. Przypominamy, że kampania "Zmień kraj. Idź na wybory" przyczyniła się do wzrostu frekwencji w wyborach parlamentarnych w 2007 roku (wyniosła ona 54%, dla porównania w 2005 roku jedynie 40%).
Organizatorem kampanii była koalicja 21października w skład której weszły m.in. Fundacja FOR, Fundacja im. Stefana Batorego, Instytut Spraw Publicznych, PKPP Lewiatan, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Fundacja Projekt:Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Parlament Studentów RP i około 150 lokalnych organizacji.
Brak komentarzy, bądź pierwszy - skomentuj powyższy tekst.